wtorek, 17 grudnia 2013

Moje włosy przed i po nałożeniu silikonów

Witajcie!

Odkąd regularnie zabezpieczam włosy, często zastanawiam się, czy to co widzę to ich stan rzeczywisty, czy po prostu oblepienie silikonami. Już kiedyś pojawił się post prezentujący moje włosy bez zabezpieczania, możecie go przeczytać TU. Eksperyment udało mi się powtórzyć. Byłam szczególnie ciekawa efektów, ponieważ testowałam dla mnie nowy sposób pielęgnacji - dodawanie kilku kropel olejku do maski nakładanej po umyciu włosów. Strasznie bałam się przeciążenia, przyklapu i ogólnej beznadziei na głowie. Jeśli chcecie się przekonać czy słusznie, zapraszam:)


Włosy przed nałożeniem serum, po myciu i masce BIOVAX dla włosów suchych i zniszczonych, do której dodałam 4 kropelki olejku arganowego:


Włosy były wspaniale nawilżone, sypkie (jak na nie:D) i oczywiście bardzo błyszczące:)

Po zrobieniu tego zdjęcia nałożyłam na nie odżywkę oraz silikonowe serum. 

Po wielu godzinach wyglądały tak:


Dużo przeszły dziś w dzień, bo musiałam się nimi troszkę pobawić, aby upodobnić się do swojego mistrza, Mickiewicza:) Trochę poplątane rozczesałam i okazało się, że są równie miękkie i gładkie jak rano:)

Ja nie dostrzegam zbyt dużej różnicy przed nałożeniem serum i po:D Szczerze mówiąc to nawet włosy przed nałożeniem wydają mi się bardziej nawilżone, ale nie zrezygnuję przecież z zabezpieczania:)

Ponadto kupiłam ostatnio odżywkę w sprayu, która dodatkowo utrudnia mi moralne przedstawianie Wam moich włosów, ponieważ (mimo, że mam powyżej dowód, że nie:D) czuję, że oszukuję przeważnie pokazując włosy po aplikacji serum, które w jakimś tam stopniu teoretycznie sprawia, że wyglądają lepiej:D

A jak Wasze włosy? Widzicie różnice gdy nie nałożycie na nie produktów z silikonami?

15 komentarzy:

  1. Jeny jakie piękne !!!! Cudowne, ten ciemny kolor, nawilżenie, blask, gładkość.... aaaa .

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałem o tej marzącej mi się długości Twych przecudownych włosów !

    OdpowiedzUsuń
  3. Z czy bez, Twoje włosy i tak wyglądają niesamowicie :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaale piękności ! marzenie :o A co do silikonów nie zauważam jakiejś diametralnej różnicy pomiędzy włosami z nimi, czy też bez ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoich wlosow nic nie przeklamuje, sa piekne i zdrowe, czy nalozysz na nie silikony, czy nie :)! Ja osobiscie wole zabezpieczac wlosy olejkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również nie widzę różnicy przed czy po nałożeniu silikonów u siebie(u Ciebie też nie ;) ).

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba tez zacznę dodawać olejki do odżywek i masek.
    Pokonałam 3-tygodniowe obciążenie, więc czas wrócić do normalnej pielęgnacji :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże, jakie Ty masz piękne włosy! Przypomniałaś mi, że muszę kupić maskę Biovax ;) Pozdrawiam gorąco!
    PS. Z siliconami włosy wyglądają lepiej, ale mam wrażenie, że sa bardziej smętne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje włosy po silikonach bardzo oklapują, ale w okresie zimowym są niezbędne :)

    Martusia

    OdpowiedzUsuń
  10. moje włosy wolą szampony np z silikonem. innymi nie dają się zbytnio myć :(

    OdpowiedzUsuń
  11. kosmiczne! masz te włosyyy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz piękne, długie włosy! :D
    Zostaję tutaj i obserwuję. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam takie same odczucia jak i ty :)

    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)