sobota, 14 grudnia 2013

Moje włosowe inspiracje - muzycy

Witajcie!

Dzisiaj zapraszam Was na porcję włosowych inspiracji, tym razem męskich przedstawicieli. Celem tych postów jest przedstawienie mojego spojrzenia, któremu zależy przede wszystkim na tym, by włosy były dla osób charakterystyczne, niekoniecznie zadbane:))

Jim Morrison


 źródło: www.last.fm

 źródło: www.noircafe.pl

Morrison to moja dawna miłość:D Cudowny, co tu dużo mówić, wspaniałe włosy.

 Slash

 źródło: schmoesknow.com

Slash nie jest jakimś moim ulubieńcem, toteż nie będę się rozpisywać. Niepodważalny napewno jest fakt, o tym jak rozpoznawalne stały się drobne loki i cylinder:))

Drak

źródło: blog.annabodnar.eu

źródło:  www.rockmagazyn.pl

Drak to wokalista zespołu Hunter. Te włosy według mnie idealnie pasują do jego psychopatycznego, fascynującego spojrzenia:D 

 Saimon

 źródło: www.lastfm.pl



źródło: www.digart.pl



Saimon, basista w zespole Hunter, to moje odkrycie. Jego włosy są niesamowicie długie, aż mu zazdroszczę:D

Jak widać mam duże skłonności do loków, ale to żadna reguła:D

A tak już całkiem poważnie, to wiadomo, że lubimy włosy zadbane, ale jeśli jest wybór to wolicie krótkie włosy u mężczyzn, czy dłuższe i nie zawsze zadbane?:)))

19 komentarzy:

  1. Tylko i wylacznie krotkie wlosy u mezczyzn ;) U mnie to pewnie kwestia wieku, bo kiedys zachwycaly mnie dlugie wlosy u facetow i moim dwom bylym nie pozwalalam ich obciac ;)
    Co do twojego prywatnego Tarzana, to moge Mu tylko pogratulowac ladniejszego od mojego skretu i blasku ;D To Wy oboje niezle owlosieni jestescie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy:D Co do skrętu, to tu na zdjęciu skrętu prawie nie ma:D Ogólnie jego włosy mają baardzo duży potencjał i zamieniają się w górę loczków po jakiejkolwiek odżywce, ale to za ciężko a też nie chcę już przekonywać:D

      Usuń
    2. Tylko pozazdroscic :)!

      Usuń
  2. Jim! Ale oczywiście wyrazy uznania dla właściciela włosów z ostatniego zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Długie włosy zaaaaaaaaaaaaaaawsze mi się podobały, kojarzą mi się właśnie z takimi rockowymi typami, w których od zawsze się kocham <3 nie wyobrażam sobie np. Kurta Cobaina w krótkich :D a pierwsze zdjęcie basisty z Hunter MEGA *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj zdecydowanie jestem zwolenniczką krótkich włosów u mężczyzn, długie hmm jak dla mnie to tylko u kobiet :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niektóre męskie włosy mnie aż przytłaczają swoją długością w porównaniu z moimi:D

      Usuń
  5. uwielbiam dokładnie ten drugi typ. mój chłopak ma włosy podobne jak twój xD tylko mniej skręcone. pomijając że rosną mu szybciej niż mi i zaraz będą dłuższe T_____T

    do tej listy dodałabym włosy wszystkich członków Led Zeppelin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak:) U nas na szczęście jemu się tak skręcają, że nawet jakby rosły w mega szybkim tempie, to nie będzie tego zbytnio widać:D

      Usuń
  6. Wiele muzyków ma włosy godne pozazdroszczenia ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zdecydowanie wolę mężczyzn w krótkich włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyczuwam podobny gust muzyczny. :>

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zdecydowanie wole długie włosy :D i też mam swojego umuzykalnionego Tarzana haha

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)