wtorek, 31 grudnia 2013

Jak zabezpieczam włosy?

Witajcie!

Zima to szczególny okres kiedy nasze włosy wymagają większej troski. Ciągłe ocieranie o szaliki, kurtki raczej nie wpływa na nie pozytywnie jeżeli ich nie zabezpieczamy. Czym ja to robię?

Jedwab Marion, Natura Silk

był debiut paznokci, teraz opuszki...

Używam go od września regularnie, co każde mycie i myślę, że jest jeszcze połowa, może 1/3. 
Teraz, gdy jest zimniej, dodaję do niego kropelkę olejku arganowego albo oliwki HIPP. Włosy po takim połączeniu wyglądają dużo lepiej niż po samym serum:)
Gdy było ciepło olejek zastępowała kropelka gliceryny, co również dawało efekt bardzo gładkich włosów.
Szczerze mówiąc ciężko mi ocenić to co jest w nim najważniejsze, czyli czy zabezpiecza. Myślę natomiast, że napewno włosy są dzieki niemu bezpieczniejsze niż po samej odżywce i jakoś wpłynął na szybkość rozdwajania się końcówek:)

A Wy jakiego używacie serum do zabezpieczania? Czy może samego olejku?

PS: Szczęśliwego Nowego Roku!!:)


11 komentarzy:

  1. tez uzywam tego ;D mam jeszcze jedwab z CHI i z glis kur ale nie pamietam nazwy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go jeszcze za czasów katowania włosów prostownicą.
    Zamierzam ponownie go kupić :)
    Szampańskiej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja aktualnie używam fluidu na końcówki przeciw rozdwajaniu się włosów z Gliss Kur i jest taki trochę dziwny ;) muszę go jeszcze potestować ;p
    Następny będzie zapewne ten który opisujesz lub podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam Marion, ale wersję z olejkiem arganowym. Jest wieczny! Od sierpnia zużyłam może 1/5 opakowania. ;) Na zimę jest akurat, nie muszę nic do niego dodawać. Najlepszego w 2014! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aktualnie stosuję to samo serum i jest całkiem niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jedynie odżywki ;) Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W zasadzie od poczatko wlosomaniactwa uzywam olejku arganowo mogdalowego Alverde :) Serum Garnier w wyjatkowych przypadkach ;) Szampanskiej zabawy i szczesliwego Nowego Roku :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja Marion jak Ty, testowałam też olejek arganowy od Bioelixire, ale był okropny, więc poszukam czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam jedwabiu z CHI na zmianę z odżywką Long Repair z Nivea. Nakładam po kropelce na połowę włosów. Od wakacji nie zauważyłam ani jednego włosa z rozdwojoną końcówką a włosy mam za ramiona. Kosmetyki najwyraźniej działają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja z zabezpieczaczy miałam tylko serum z joanny i olejek marokański z Avony który uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię olejki Mariona, bardzo mi służą :)

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)