poniedziałek, 2 grudnia 2013

CECE MED- odżywka z jedwabiem

Witajcie!

Nowych postów nie było tylko kilka dni, a czuję jakby minął conajmniej miesiąc. Nie narzekam na nadmiar czasu, ale będę starała się w miarę regularnie publikować posty:) Dziś zapraszam Was na recenzję pewnej odżywki:



Jest  to odżywka, która towarzyszyła mi na początku włosomaniactwa. Co mogę o niej powiedzieć?

Zapach

Podobał mi się, nie był silny.

Konsystencja

Odżywka jest dość gęsta, jak lubię najbardziej.

Wydajność

Odżywka mimo malutkiego rozmiaru towarzyszyła mi bardzo długo i zużyłam kilka opakowań, a włosy nie były krótkie:)

Cena

Cena jest dość wysoka jak za odżywkę tego rozmiaru, wynosi ok.5zł.

Działanie

Odżywkę kupiłam tak po prostu, ufając producentowi, bo jeszcze ani trochę nie potrafiłam rozpoznać czy skład powinien mnie zainteresować czy nie... Sprawdziła się na moich włosach wspaniale. Były wygładzone, nawilżone, ładnie się układały, a końcówki wyglądały na trochę zdrowsze niż rzeczywiście były.

Moim zdaniem to bardzo przyjemna odżywka, jednak za tą cenę możemy mieć kilka razy większą:)

A Wy miałyście styczność z tą odżywką?:)

8 komentarzy:

  1. Mi właśnie przyszła w paczce, ale jeszcze nie próbowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widziałam jej nigdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 5 zł to też nie majątek :) Nie miałam ej odżywki, ale co raz częściej pojawiają się recenzję kosmetyków CeCe Med. Omijam jednak wszystko co ma w składzie jedwab, bo moje kręcone włosy wygładzone to komedia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Też pierwszy raz widzę ją na oczy ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mialam i chetnie podejrzalabym sklad ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie swietnie sie sprawdza ceceMed do włosów wypadających:) Tą miniaturke z jedwabiem też kupiłam sprawdzić czy tak samo dobrze działa jak tamta:) Od jutra w promocji w Naturze za 17.99 300ml:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze można kupić na próbę a jeśli dobrze się sprawdzi to można przymknąć oko na cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za jedwabiem, nie sprawdza się na moich włosach:/

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)