wtorek, 3 grudnia 2013

Aktualizacja - listopad

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z aktualizacją. W tym miesiącu przyrost był minimalny - 1cm:( Na grudzień planuję więcej drożdżowych maseczek żeby to zmienić.


Jak prezentują się moje włosy?

 ( Katsumi, papuguję przez przypadek:D)


Czego używałam w tym miesiącu?

Odżywki: DEBA, Mango i Kwiat Tiare, Isana nawilżająca

Maski: Biovax do włosów suchych i zniszczonych, z proteinami mlecznymi, domowa maska nawilżająca (niedługo będzie o niej post-idealna!!!, drożdżowa

Oleje: oliwka HIPP

Zabezpieczanie: Jedwab Natura Silk

Dodatkowo: masło kakaowe do ciała- Isana wzbogacone olejkami

Niestety włosy nadal lecą dość znacznie. Dalej szukam sposobu by temu zaradzić. Do tego niesamowicie się plączą, na karku robią mi się dready, więc zamierzam zainwestować w jakiegoś silikonowego psikacza oraz więcej olejowania.

A jak Wasze włosy w tym miesiącu?:)

21 komentarzy:

  1. bardzo ładne, długie i błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałaś może kozieradki ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety jeszcze nie, ale ciągle się zbieram. Muszę ją gdzieś znaleźć:)) Dzięki:)

      Usuń
  3. Włosy piękne(tytuł bloga jest mylący :D). U mnie taki sam przyrost.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, piekne, wymarzone wlosy :)!
    Moze sprobuj balsamu z enzymami pijawki lekarskiej na wypadanie? Mysle, ze warto w niego zainwestowac, choc u mnie nawet on przestal dawac rade :( Niecierpliwie czekam na recenzje domowej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam długie włosy i rozczesanie ich przy karku po całym dniu wręcz graniczy z cudem ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. oj masz przepiękne włosy !
    Fajny podkoszulek ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. a właśnie się zastanawiałam gdzie widziałam taką koszulkę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na maskowy przepis :D
    Masz świetne włosy. Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  9. jeeeeej! cudne! moja długość idealna....
    jestem ciekawa Twojej maski nawilżającej:)) czekam na przepis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję:))) przepis już niedługo:)

      Usuń
  10. Przepiękne!

    Co do kołtunów na karku, wystarczy pamiętać o sięgnięciu tam odżywką przy każdym myciu. Wcale nie będą się szybciej przetłuszczać, a przestaną się plątać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie próbuję wyrobić sobie ten nawyk, dzięki:))

      Usuń
  11. Jejku, marzę o takiej długości! Są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno uda Ci się osiągnąć, bardzo dziękuję:)))

      Usuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)