niedziela, 29 grudnia 2013

5 powodów, dla których warto mieć oliwkę HIPP + podsumowanie świąt

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją oliwki HIPP, którą kupiłam w wakacje. Towarzyszyła mi w tak wielu różnych zabiegach, że postanowiłam napisać listę:)


Oliwka ma prościutki skład, dlatego nie bałam się używać jej do oczyszczania twarzy. 
Skóra była później mięciutka i nawilżona
Nie zauważyłam jednak matu, o którym pisała kiedyś pewna dziewczyna w internecie:) 
Przy moim miodowym OCM również towarzyszyła mi jako olej bazowy i było to bardzo dobre połączenie:))

Moje włosy bardzo ją polubiły a ona ratowała je w wakacje.
 Były potem bardzo błyszczące i nawilżone jak po żadnej innej oliwce:)



Ostatnio dodaję kropelkę tej oliwki do porcji jedwabiu i aplikuję na włosy. Są dużo gładsze niż po samym serum:)

Wspaniale nawilża suche partie ciała. Używałam jej również do olejowania ciała przed kąpielą. 
Wówczas oliwka nie zmywała się do końca, a skóra po kąpieli była miękka i nawilżona.


To mój stały punkt w przepisach na olejowe serum. Zawsze dodaję do wody tą oliwkę, a dopiero później myślę o kolejnych składnikach.


Poza tematem oliwkowym, prosiłam Was o trzymanie kciuków, ponieważ czekało mnie ważne spotkanie.Tak jak większości dzieci, mój Św.Mikołaj również mieszka w zimnej krainie i niestety
jeszcze nie dorobił się reniferów, ani nawet zwykłych sań:(

Za to cały stres zrekompensował mi kilkoma prezentami:

źródło: www.xperfume.pl 

Tangle Teezer- chyba nie muszę dużo wyjaśniać:D Poużywam i podzielę się z Wami moimi odczuciami


 Trawiasta kulka, która po wrzuceniu do wody okazuje się otwierającymi się liśćmi, odkrywającymi stopniowo ukryte wewnątrz kwiaty. Wygląda genialnie, a do tego napar, który powstaje, można spokojnie pić, bo jest białą herbatą :)) Jak to działa możecie zobaczyć na tym filmiku:


Ja nie przepadam za bardzo za kwiatami, ale taka prezentacja naprawdę robi niezły efekt:D

A oto nad czym ja głowiłam się ostatnich kilka dni:


 Wracając do tematów włosowych, jak u Was spisuje się oliwka HIPP?:))



17 komentarzy:

  1. chyba będę musiała spróbowac z tym olejowaniem, moje włosy są tak przesuszone, ze aż patrzec na nie nie mogę ;|
    może mogłabyś mi coś polecic ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm mi na przesuszenie pomaga najbardziej nie samo olejowanie co np. maska z siemienia lnianego, maska+kakao, maska+olej jakikolwiek, który lubią włosy lub nawet sama odżywka+olej. Efekty są dużo lepsze niż po samej odżywce. Najbardziej na przesuszenie pomaga mi z masek- biovax dla suchych i zniszczonych włosów. Mam nadzieję, że choć troszkę Ci pomogłam. Jeśli jeszcze jakoś bym mogła, to czekam:))

      Usuń
    2. jak nakładasz tą maskę z siemienia to dodajesz jeszcze coś do niej? jak często ją stosowałaś ?

      Usuń
    3. maskę z siemienia nakładam solo albo tak jak pisałam tu--> http://cotymasznaglowie.blogspot.com/2013/12/maska-super-super-super-nawilzajaca.html. z tych prostszych sposobow to naprawdę duuuzo daje mi samo dodanie kakao do maski jakiejkolwiek. siemię gotuje niestety dość rzadko bo troszkę to trwa w porównaniu z zabawa z maskami gotowymi, ale napewno warto.jesli masz problem z przesuszeniem, to może zacznij co mycie "maskować" wlosy albo (u mnie się to dobrze sprawdza jako zamiennik nawilzajacej maski) stosowad odzywke z kilkoma kropelkami jakiegoś olejku. Trzymam takie cos na włosach ok.15-20 minut. czasem nawet krócej, a efekty i tak sa dobre. trzymam kciuki!!:)

      Usuń
  2. Jeszcze nie miałam tej oliwki :-) za to miałam szampon i był fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam nigdy tej oliwki, przeraża mnie jej konsystencja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi, ale mam 10 olejów, więc przez parę lat się nie skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie miałam ani szamponu ani oliwki na szampon poluję już od dawna a na oliwkę zaczynam polować już teraz xd
    A jak myślisz oliwkę Babydream można stosować na twarz, bo niektóre dziewczyny pisaly ze mozna a inne ze nie, wiec sie waham xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używałam jej do OCM i było ok,nie zauważyłam żadnych przeciwskazań, ale jestem spokojniejsza używając HIPP, ze względu na prostszy skład:))

      Usuń
    2. A mogłabyś dokładnie opisać OCM ? Bo tak do końca nie wiem, jestem początkująca.

      Usuń
  6. ja taką herbatę-kwiatową kulę kupiłam w Biedronce :) wygląda to rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hipowej oliwki nie mialam, ale moze ja kiedys wezme do ciala ;) Do wlosow mam sporo olei, ktore musze podenkowac :) Tego kompaktowego TT kupilam mojej Corce pod choinke, tylko w zlotej wersji. Jest zachwycona glownie tym, ze bedzie mogla go targac do szkoly (wczesniej miala zwyklego) ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam tą oliwkę i również ją bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam jeszcze tej oliwki, ale zawsze obok niej przechodzę xD i się przyczajam póki co :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oliwki Hipp nie miałam, ale bardziej kusi mnie ta od BDFM.
    Ładny TT :D Ja mam fioletową wersję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę, no tyle "dziecięcych" kosmetyków, które mnie kuszą :) i jakie świetne prezenty! Tangle Teezer uroczy, ja mam wersję z flagą brytyjską. I te herbaty w kulkach! Kiedyś moja babcia ją przyniosła na zlot rodzinny, piętnaście osób siedziało w ciszy i wlepiało oczy w dzbanek xD mała rzecz, a cieszy...
    Dobrze, że już po stresie :)

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)