poniedziałek, 18 listopada 2013

TAG Liebster Blog Award + robótka 2013

Witajcie!

Zostałam nominowana przez autorkę bloga jordgubbe-life do tagu Liebster Blog Award dzięki czemu bardzo mi miło i oczywiście pozdrawiam gorąco!:))


 1. Czy jest coś bez czego nie wyobrażasz sobie życia?

  Myślę, że jest to poczucie wewnętrznego spokoju i smutek, który pozwala mi nie zwariować.

2.Kawa czy herbata?

  Kawa baardzo rzadko i jak już to z mlekiem, więc herbata:)

3.Czy chciałabyś mieszkać za granicą?

  Jeszcze niedawno bardzo chciałam, typowałam Niemcy ze względu na to, że bardzo lubię ich język oraz ogólnie mi się podobają, jednak na dzień dzisiejszy niczego nie planuję. Wszystko zależy od tego jak będzie wyglądała moja przyszłość:)

4.Czy żałujesz czegoś?

  Taak, aktualnie tego, że kupiłam tylko jeden atomizer, a przydałby mi się jeszcze taki do mgiełek do ciała:(

5.Jakbyś mogła wybrać jedną rzecz na bezludną wyspę to co by to było?

   Myślę, że na teraz byłby to bęben albo kazoo:D

6.Czy ktoś jest dla Ciebie autorytetem?

Ciekawe pytanie. Szczerze mówiąc nie wierzę w ideały, dlatego nie mam jednego autorytetu. W poszczególnych kwestiach imponują mi niektóre osoby, szczególnie jest to związane z okazywaniem dobroci i pomocy innym, ale nie tylko. Bardzo lubię silne osobowości a jednocześnie darzę ogromną sympatią cechy takie jak niepewność i staram się balansować pomiędzy tymi dwoma typami osobowości.

7.Lubisz gotować?

  Lubię piec ciasteczka:D Z gotowaniem to niewiele mam wspólnego, choć nie zaprzeczam, że chętnie bym i w kuchni poeksperymentowała:)

8.Czy jeśli byłaby taka możliwość pojechałabyś do Afryki w celu pomocy?

  Oczywiście i napewno nie sama:) Kiedyś o tym myślałam, co jakiś czas ta myśl wraca. Ogólnie uważam, że życie jest zbyt krótkie żeby zmarnować je na samo takie bezwartościowe, powierzchowne jestestwo, polegające na spaniu, pracy i jedzeniu. Chciałabym czegoś więcej, czegoś czym mogłabym przed sobą się pochwalić na starość i pomyśleć "jak fajnie, że to zrobiłam".

9.Gdybyś trafiła 6 w totka na co przeznaczyłabyś wygraną?

  Napewno nie na kosmetyki:D Kosmetyki i ubrania to rzeczy, na które najbardziej szkoda mi pieniędzy, dlatego stawiam raczej na minimalizm i jak robię włosowe zakupy to raz na jakiś czas i potem i tak rozmyślam czy to było mi tak naprawdę potrzebne. Stąd też bardzo mała liczba recenzji na moim blogu:D Jeśli mogłabym to ciągle w mojej pielęgnacji byłyby same domowe sposoby, jednak jest zbyt dużo kuszących blogów i nie wszystko mogę zrobić sama nad czym bardzo ubolewam:( A co do tego na co bym przeznaczyła to myślę, że chętnie sfinansowałabym potrzebującym chorym operacje oraz zadbała żeby chociaż w najbliższych miejscach ludzie żyli w dobrych warunkach i nie musieli się niczym martwić, szczególnie dzieci. Ogólnie chciałabym, żeby ludzie nie musieli się niepotrzebnie przejmować o rzeczy, które powinni mieć zapewnione.

10.Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?

  Bo chciałam czytać komplementy o moich włosach:D A tak naprawdę to moja pielęgnacja trwała i trwała a ja nie widziałam już nawet jej efektów i chciałam znać opinię innych oraz nudziło mnie tylko czytanie postów, gdy codziennie budziłam się z jakimiś kosmicznymi pomysłami na nowe przepisy włosowe:D

Zdaję sobie sprawę, że nie każdy może lubić taką zabawę, stąd nie chcę nikomu narzucać odpowiadania na moje pytania. Jednak ze względu na to, że nie chcę niszczyć sensu tego tagu, chętnie poczytałabym jeśli miałyby ochotę odpowiedzieć następujące osoby:

http://henri-and-her-hair.blogspot.com/
http://wuosy.blogspot.com/
http://bloglotty.blogspot.com/
http://wlosynaemigracji.blogspot.com/
http://hairoutine.blogspot.com/

A to moje pytania:

1. Twój ulubiony film?
2. Kino czy teatr?
3. Alternatywne cięcie czy klasyczna fryzura?
4. Jaka muzyka Cię inspiruje? (ależ poważnie to brzmi:D)
5. Co najbardziej lubisz robić?
6. Czy włosomaniactwo wpływa na Twoje plany przyszłościowe?
7. DIY czy sklepowe rzeczy?
8. Co sprawa Ci największą radość?
9. Najbardziej szalony plan, który masz zamiar spełnić w przyszłości?
10. Czynność, której chciałabyś się nauczyć to?

 ROBÓTKA 2013!!!

Tagi tagami, ale najważniejsze jest sprawianie uśmiechu innym, dlatego też serdecznie Was zapraszam do dołożenia swojej cegiełki w kolejnej akcji ROBÓTKA, więcej szczegółów TU. Akcja polega na wysyłaniu oczywiście w miarę swoich możliwości, kartek, jakiś drobnych prezentów, tego co tylko sobie wymyślimy a co mogłoby ucieszyć mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Niegowie. Naprawdę warto się przyłączyć jakkolwiek. Zrobienie kartki to niewiele czasu a oglądanie zdjęć gdy otwierają wszystkie prezenty i przeglądają je jest bezcenne:)) Serdecznie zapraszam, ja sama drugi raz się przyłączam. Podpisuję się pod prośbą autorki bloga o rozsyłanie dalej w świat głosu o tej akcji, jeżeli tylko Wam się ten pomysł podoba:))))


 

23 komentarze:

  1. ciekawe odpowiedzi lubię takie tagi ponieważ można dowiedzieć się czegoś o autorce bloga, który czytamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne odpowiedzi ;) Ja gdybym wygrała 6 w totka to pewnie większość pieniędzy wydałabym właśnie na kosmetyki i ubrania ;p Też lubię piec ciastka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bęben albo Kazoo? dlaczego? :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwierdziłam, że jeśli jedna rzecz, to nie mogę wziąć słuchawek i jakiegoś odtwarzacza, bo to wiąże się jeszcze z trzecią rzeczą jak ładowarka, a do niej musiałabym jeszcze wziąć źródło zasilania.... a że na kazoo gram sobie wszystko na co mam akurat ochotę, to tam jak najbardziej by się sprawdziło:D A bęben , bo ciągle gram na jakiś blatach, długopisach, żebrach, , parapetach (genialny dźwięk jeśli trafimy na fajny parapet, polecam!!!) i chcę go mieć by nie niszczyć już wnętrz ani jakiś ich elementów, a boję się, że jak już będę to nie będzie czasu na granie albo zwyczajnie go odłożę, bo "chciałam gdy nie miałam", dlatego wzięty na wyspę mógłby być moim jedynym towarzyszem, a przez skazanie na siebie w końcu bym się pewnie z nim zaprzyjaźniła i nauczyła jakoś grać, przy okazji pewnie tworząc nową technikę gry:D Również pozdrawiam!:)))

      Usuń
    2. Kupię Ci bęben na urodziny i załatwię roczny pobyt w psychiatryku.

      Usuń
  4. ja też uwielbiam piec :) pewnie wzięło się to stąd, że mama w końcu się zbuntowała przed ciągłą produkcją słodyczy ;pp

    no i oczywiście za chwilkę odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, no chyba u większości osób jest to główna motywacja do eksperymentów w kuchni:D Bardzo mi miło:)

      Usuń
  5. Kurczę, właśnie skończyłam pisać posta na jutro, w którym Cię nominowałam. ;) Będziesz miała ochotę odpowiedzieć jeszcze na moje pytania? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie serdecznie zapraszam! :)

      http://wlosowelove.blogspot.com/2013/11/tag-liebster-blog-award.html

      Usuń
  6. Na Twoje pytanie odpowiedziałam z przyjemnością. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również mistrzem kuchni nie jestem, ale pichcić słodkości uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja najbardziej lubię proste rzeczy, które raczej nie mają prawa nie wyjść:D

      Usuń
  8. Fajna jest ta robótka, a blog na którym została ona zamieszczona bardzo przyjemny w odbiorze. Ciekawie i mądrze napisany.

    Pozdrawiam XYZ .

    PS: ZROBIĘ MASĘ KARTEK ! Dziękuję, że mi to pokazałaś ! Zmotywowałaś mnie do działania.
    PS2 : marzycielskapoczta.pl zachęcam czytelniczki tegoż bloga(właścicielki raczej nie muszę, gdyż pewnie zna tę akcję) do zapoznania się z tą oto stroną i działalnością owej fundacji :) !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo motywujaca odpowiedz na 8 pytanie, a konkretnie to zdanie: "...zycie jest zbyt krotkie zeby zmarnowac je na...".
    Dzieki wielkie za nominacje, jak znajde chwile odpowiem na pytania ;) Poza tym, szykuje juz posta, w ktorym zostaniesz po raz kolejny otagowana ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. To i ja nominuje Cie do Liebster Blog Award ;) Po info zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluję nominacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Komitet Robotkowy caluje dubeltowo!

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)