środa, 13 listopada 2013

Spinki - łapki kościotrupa

Witajcie!

Dzisiejszy post bardzo pasowałby napewno do okresu halloween, jednak ze względu na to, że zakup wspomnianych w tytule rzeczy nastąpił po tym obrządku, toteż pokażę Wam je dzisiaj:D

Przede wszystkim trzeba zacząć od tego, że kiedyś z fanatycznym uśmiechem regularnie przeglądałam zszywkę, by znaleźć jak najwięcej inspiracji. Pewnego razu natknęłam się na to:

 źródło: www.zszywka.pl

Bardzo mi się to spodobało i postanowiłam zrobić sobie takie cuda z modeliny lub masy solnej, jednak w końcu nie wyszło. Potem wpadłam na kolejne absolutnie fascynujące mnie ozdoby:

źródło: www.stylowi.pl

To było w wykonaniu dużo cięższe, dlatego też sobie odpuściłam. Aż ostatnio na zakupach niechcący w jakimś śmiesznym chińskim sklepie dorwałam dwie sztuki takich łapek w zawrotnej cenie 1,50zł :

Kolory za nic mi nie odpowiadały, dlatego postanowiłam je troszkę zmodyfikować:


Efekt końcowy był taki:

Debiut moich paznokci na blogu:D

Łapka została pomalowana jeszcze drugą warstwą fioletowego lakieru, a potem bezbarwnym dla utrwalenia. Pomarańczową łapkę czeka biały lakier, jednak najpierw muszę taki nabyć:))

Na włosach prezentuje się to tak:

Wygląda zabawnie-o to chodziło:))

Myślę, że lepiej wyglądałoby w towarzystwie czarnych strojów:D

A Wy lubicie takie potworne gadżety? 
Używacie spinek do włosów?:))

37 komentarzy:

  1. świetne ! ja lubię buszować w chińczykach - ostatnio znalazłam świetne wypełniacze za równie zawrotną cenę - 2,50 :D a jakościowo są takie same jak te za 15/20 zł ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też takie widziałam, również myślę, że jakościowo są takie jak te droższe:)

      Usuń
  2. :D Swietnie wyglada ta lapka, choc ja pewnie bym sie nie odwazyla- w pewnym wieku nie przystoi ;P Debiut paznokci na blogu, a one takie nieumalowane ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nigdy ich już tu nie pokażę, bo całkiem jestem daleka od malowania paznokci:D

      Usuń
  3. Ale genialne :D i to jeszcze za taką cenę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe spineczki :)
    Ja zazwyczaj nie mam czasu, żeby cokolwiek wpinać we włosy - całe życie w biegu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy pomysł na upięcie włosków :)
    muszę się do centrum chińskiego wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę powodzenia, jak nie łapka, to napewno coś innego, śmiesznego będzie:)

      Usuń
  6. świetna ta spinka ! i to za tą cenę ! OOoo Na pewno się opłacało ;)
    Fajnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabawnie to wygląda :D ja jednakże wolę spinki kokardki, albo po prostu wsuwki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się ciesze, że zabawnie:D ja też głównie preferuję wsuwki, ale te łapki są kolorową odmianą:D

      Usuń
  8. Świetnie to wygląda :D
    Na kosteczki również bym się skusiła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kostki to i ja bym chętnie wzięła:D ale niestety nie było:(

      Usuń
  9. o fantastyczne coś dla horror maniaków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, nominowałam Cię do Liebster Blog Award! Zostałaś otagowna : http://jordgubbe-life.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html. Mam nadzieję, że podejmiesz wyzwanie!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy gadżet na jakąś sesje albo imprezę w sam raz. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo ;) masz piękne włosy. ja niestety spinek nie używam, ale pomysł fajny! najważniejsza jest kreatywność! :D dodaję do obserwowanych :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również ślicznie dziękuję:)) też obserwuję i pozdrawiam:))

      Usuń
  13. Genialny gadżet na halloween, ale na co dzień to chyba bym się nie zdecydowała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. haha :D zabawne ;) fajna spinka. kiedyś widziałam podobne na restyle. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://www.restyle.pl/product-pol-839-Spinka-do-wlosow-KOSC-Rockabilly-horror-kosci-gore.html tu można kupić takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli miało być zabawnie to tak jest :D nie wyobrażam sobie chodzić tak na co dzień :D Ale miałam kiedyś podobne kolczyki!:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kości jakoś bardziej mi się podobają, ale ja i tak bym takich nie założyła :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O WoW ale świetny i oryginalny pomysł :) podobają mi się są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post!
    would you like to follow each other?
    <3
    http://irinabulgakova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  20. inspiracje są genialne :) bardzo mi się ten pomysł podoba!

    OdpowiedzUsuń
  21. zabawna chociaż taka nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)