piątek, 8 listopada 2013

Śmieszna grzywka- inspiracje

Witajcie!

Ostatnio chodzi za mną jakaś zmiana fryzury. Moja długa grzywka bardzo mi już obrzydła, jest prawie długości włosów i jedyne tego plusy są takie, że mogę ją łatwo spinać na bok tak, żeby lekko opadała oraz każde upięcie bez problemu ją obejmuje. Na tym koniec plusów jak dla  mnie, bo nie pasują mi fryzury typu przedziałki na środku itd. Dlatego ostatnio myślę nad grzywką, ale nie zwykłą, prostą. Ogólnie hmm czuję, że mam misję:D Jestem stworzona żeby rozweselać ludzi. Stad też bardzo lubię się przebierać, malować, grać i całkowicie żartować w celu uśmiechu na czyjejś twarzy:) Nigdy nie miałam oporów przed takimi rzeczami, nie interesuje mnie co złego może ktoś pomyśleć, bo ja wiem, że to żart i że to tak naprawdę tylko kreacja:) Dlatego też chciałabym rozweselić moje włosy, które są dość smętne. Najchętniej, gdyby były krótkie to bym je po prostu całkiem postrzępiła, ale że mam długie to chyba jedyne co mogę zrobić, to modyfikacja grzywki:D Oczywiście nie odbierajcie tego w ten sposób, że chcę mieć jak najgłupszą fryzurę, byleby tylko się ktoś śmiał, nie, nie i nie. Chcę po prostu coś weselszego niż to co widać u wszystkich:)





 źródło: filmowy.fanatyk.pl

Grzywka filmowej Amelii jest dla mnie przegenialna. Jedyne co mnie przeraża, to wizja 'przylizania' moich cienkich włosów.

źródło: urodaizdrowie.pl

I fryzura, która mi się ogólnie bardzo podoba:



Co myślicie o takich grzywkach? Pasują według Was do długich włosów? 

PS: Grzywkę miałam praktycznie większość swojego życia, dlatego nie boję się, że mogłaby wyglądać niekorzystnie:)

18 komentarzy:

  1. Uważam, że grzywka może pasować do twarzy, a nie włosów.
    Niektórym dziewczynom w długich włosach i grzywce jest na prawdę ślicznie.

    Jeśli kiedyś zdecydujesz się na pokazanie swojej buzi to wtedy decyzja byłaby zdecydowanie łatwiejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) 2/3 życia miałam grzywkę, dlatego też nie uważam żeby mi nie pasowała, a pytanie dotyczyło bardziej tego, co o tym sądzicie, bo dla mnie jest bardzo inspirujące:))

      Usuń
  2. Zależy komu. U niektórych może wyglądać genialnie, u innych zepsuć nie dość, że fryzurę, to nastrój na dłuższy okres czasu. Nie ryzykowałabym ; ) Pozdrawiam! obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. moja nauczycielka od biologii ma taką grzywkę i do twarzy jej ;)
    Jeśli uważasz, że będzie ci w takiej grzywce ładnie to śmiało ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli mam być podobna do jakiejś pani nauczycielki, to tak!:D

      Usuń
  4. jeeeeny, po tym poście, zmieniam swoją opinię - jesteś kosmiczna do sześcianu! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. pamiętam jak moja koleżanka z klasy kiedyś ścinała grzywkę tak na prosto - strasznie jej brzydko było, ale za nic w świecie nie chciała zrezygnować z takiej fryzury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to musiała się widocznie dobrze w tej fryzurze czuć, myślę, że to najważniejsze:))

      Usuń
  6. Miałam kiedyś podobną, ale to był wypadek. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. w życiu bym się na takie coś nie odważyła, zostałabym wyśmiana dookoła, a sama bym się załamała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię bawić, więc jak najbardziej by mi to pasowało:D

      Usuń
  8. Wszystko jest dla ludzi, wlosy odrastaja ;) Te grzywki wygladaja fajnie, na pewno bylaby to jakas odmiana, zwlaszcza jesli zalezy Ci na nietypowej fryzurze :) Pytanie tylko, czy zechce Ci sie codziennie taka grzywke stylizowac, zeby wlasnie nie byla przyklapnieta ;)? Ja osobiscie bym sie teraz nie odwazyla na taki krok (szkoda mi tracic na objetosci, do tego moja dawna grzywka odrasta do dzisiaj), kiedys pewnie tak ;)
    Poza tym, bardzo fajny, pelen pozytywnej energii post- od razu usmiech na twarzy :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie obawiam się tego, że nie będzie się ona układać tak jakbym chciała. Bardzo mi miło:))

      Usuń
  9. Osobiście nie podoba mi się zestaw krótka grzywka i długie włosy, chociaż przez jakiś czas taką miałam (bodajże z 5 lat temu był na nie szał) i była bardzo trudna w utrzymaniu. Przyjrzyj się, czy nie masz wicherka na czole, bo włosy mogą Ci sterczeć pionowo do góry, lub wykręcać się na boki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście nie mam wicherka, ale wezmę pod uwagę, że ciężko ją utrzymać. Długi czas miałam grzywkę i też martwi mnie trochę wizja tego, że szybko by się przetłuszczała.

      Usuń
  10. Musisz spróbować i sama ocenić efekt, grzywki nie są złe, ale też nie każdemu pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się taka grzywka w ogóle nie podoba, ale to oczywiście rzecz gustu ;)

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)