poniedziałek, 4 listopada 2013

MYJESZ WŁOSY W UMYWALCE?!?!?!

Witajcie!

źródło:  poradnikibudowlane.pl


Dzisiaj będzie post całkowicie oderwany od jakże poważnej tematyki tych, które pojawiają się zawsze:D Tyle mówimy o różnych składach szamponów, firmach, seriach... o wszystkim, ale nie o tym jakie jest miejsce, w którym myjemy włosy:) Co możemy o nim powiedzieć więcej oprócz tego, że to łazienka, czy jest to umywalka, wanna, prysznic.
 Ja osobiście myję włosy od wieeelu lat w umywalce i jestem już przyzwyczajona do tego, że jest to odrobinę niewygodne, ale nie umiem już w żaden inny sposób myć włosów, bo zawsze przeraża mnie perspektywa całej twarzy w ściekającym szamponie (trauma z dzieciństwa tak myślę:D).
Do tego zauważyłam, że intyicyjnie opracowałam technikę mycia włosów w ten sposób:D Płucząc skórę głowy trzymam włosy z boku,aby miały jak najmniejszy kontakt ze spływającym szamponem.
Gdy np. jestem na jakimś wyjeździe i widzę, że umywalki są bardzo niskie, to robię to pod prysznicem, ale w ten sam sposób jak w umywalce. Co mnie zawsze dziwi, to reakcje ludzi na to, że mówię o tym jak myję włosy. Bardzo często się spotykam z tym, że jak to w umywalce? jak możesz robić coś tak wykręcona? A jestem już tak przyzwyczajona, że nie widzę w tym całkowicie nic dziwnego, dlatego chcę znać Wasze opinie.

Stąd moje pytanie, gdzie Wy myjecie włosy? I czy ma to dla Was jakieś znaczenie?:) 






31 komentarzy:

  1. Ja myję włosy tak normalnie pod prysznicem lub w wannie ;)
    Ale myjesz włosy z pochyloną głową do przodu? Czy odwracasz się i kładziesz głowę na umywalce, tak jak u fryzjera ?? ;p
    Bo nie mogę sobie tego wyobrazić :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, niestety nie jak u fryzjera:D pochylam się po prostu do przodu i już:))

      Usuń
  2. Zdecydowanie i zawsze pod prysznicem, nie wyobrażam sobie mycia głowy w umywalce (u mnie wręcz przeciwnie jak u Ciebie - w dzieciństwie miałam włosy myte w zlewie i niezbyt miło to wspominam) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to ciekawe jak jakieś wspomnienia mogą potem uwarunkować nowe nawyki:))

      Usuń
  3. Ja zazwyczaj pochylam się głową do przodu nad wanną, słuchawka od prysznica w rękę i heja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja myję nad wanną zazwyczaj :) Kiedyś próbowałam w umywalce, ale dla mnie to niewykonalne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś nie potrafię sobie wyobrazić mycia włosów w zlewie. Jeszcze w kuchni mam wyciąganą końcówkę kranu (jak prysznic) i spory zlew, ale w łazienkowej umywalce chyba bym się nie zmieściła. Jestem pod wrażeniem Twojego wygimnastykowania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze pod prysznicem na stojąco ;) Jak widać każdy robi to inaczej - ważne, że skutecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie to ja normalnie myję włosy w wannie :P Ale czasem myjąc na szybko samą grzywkę robię to w umywalce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i mieścisz się w umywalce? dla mnie jest to szalenie niewygodne. zawsze korzystam z prysznica :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja myję włosy pod prysznicem z nachyloną głową, to wielce niewygodne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie myłam włosów w umywalce i jest to dal mnie dość dziwnee :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nad umywalką jeszcze nie myłam :p zawsze nad wanną czy pod prysznicem

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak samo się pochylam, tyle, że nad wanną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja myję tak samo jak TY! Zawsze pod umywalką i nie wyobrażam sobie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie mam twarzy w szamponie a myję włosy 'klasycznie' w wannie twarzą do przodu/w dół ;)
    Naprawdę nie mogę sobie tego wyobrazić, musisz mieć chyba dużą umywalkę O.o ;ppp

    OdpowiedzUsuń
  15. w umywalce? nie umiem sobie tego wyobrazić :p ja myję prysznicem, nad wanną :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Myję w wannie, pochylam się i opłukuję włosy słuchawką prysznica. Nic nie ścieka na twarz, oczywiście jeśli się uważa :) O myciu włosów w umywalce słyszałam, ale wg. mnie sprawdza się to przy krótkich włosach.
    Mycie włosów w dzieciństwie też utkwiło w mojej głowie jako koszmar, szczególnie jeśli robiła to babcia lub tata:p Szczypiące oczy, płacz i ryk :p

    OdpowiedzUsuń
  17. hmm, u mnie od zawsze myje się w wannie :P tzn. nachylam się nad wanną :P jak dobrze idzie to makijaż nie spłynie :D w umywalce znów sobie nie wyobrażam, naciaprałabym w całej łazience ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Prysznic tylko i wylacznie :) Glowa na maksa odchylona do tylu i nic nie splywa na twarz- mam fobie pod tym kontem ;) W umywalce zdarzalo mi sie umyc wlosy, nawet ostatnio na wyjezdzie (hotel z ciepla woda w umywalce, pod prysznicem lodowata :/), jednak mialam wlasnie odwrotny efekt i cala twarz, oczy w pianie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja myję włosy w wannie, pochylona, głową w dół :)
    Niemniej czasami jak potrzebuję pilnego odświeżenia czubka głowy/grzywki to moczę ją i myję delikatnie w wannie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja kiedyś myłam w wannie ale od kilku lat myję moje włosy nad umywalką właśnie. W obecnym mieszkaniu nie mam odpowiedniej umywalki to myję je nad wanną polewając z prysznica, ale metoda jest ta sama. I zawsze myję osobno włosy, a osobno całą resztę ciała, co wiele osób dziwi ( takie osobne mycie jest chyba związane z tym że nakładam na włosy różne mazidła i dość długo je trzymam). Miewam tylko problem ze spłukaniem masek i odżywek nad umywalką - włosy mam już na tyle długie że źle przytrzymane płyną wraz z wodą do odpływu, muszę uważać żeby nie wplątały się w kratkę =D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również myję włosy w umywalce, bardzo rzadko pod prysznicem. W umywalce po prostu tak samo jak Ty opanowałam tę technikę :D
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi jest najwygodniej pod prysznicem, głównie ze względu na to, że rozproszonym strumieniem wody ze słuchawki jest mi po prostu łatwiej je spłukać, ale nie sądziłam, że dla ludzi może być aż tak szokujące to, że ktoś woli robić to w umywalce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. też zadarza mi się myć włosy w umywalce:)dodaję do obserwowanych bo uwielbiam blogi dot. pielęgnacji włosów..:) jesli chcesz również mnie zaobserwuj..pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja myje włosy w wannie, w umywalce nigdy nie próbowałam :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  25. Myje włosy podobnie jak ty, ale nachylam się nad wanną. Nie miałabym problemu z myciem w umywalce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nachylam nad wanną. Zdarzało mi się umyć w umywalce, gdy byłam na obozach, ale raczej nie preferuje tego sposobu :)

      Usuń
  26. Moja umywalka jest malutka ale zawsze myję głowę z "twarzą w dół" albo nad wanną albo nad prysznicem. Też mam traumę z szamponem w oczach i pod prysznicem na stojąca nie umyję.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nad wanna! Po pierwsze: nie lubię jak mi się pod prysznicem włosy kleja do pleców :D Nachylam się nad wanna i nic mi nie cieknie na twarz. Po drugie: jak spłuczę włosy na stojaco, to potem po zawinięciu w ręcznik bardzo mi się placza. Dlatego myję nad wanna :)

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)