środa, 6 listopada 2013

Biovax, maska do włosów suchych i zniszczonych- efekt WOW!

Witajcie!

Na początku chciałabym powiedzieć, że bardzo mi miło, że tak dużo osób wypowiedziało się w temacie poprzedniego wpisu:)) A wracając do tematu tego wpisu to jakiś czas temu kupiłam kolejną maskę firmy Biovax, tym razem dla włosów suchych i zniszczonych. Długo stała aż wreszcie postanowiłam jej użyć pierwszy raz.

Jakie były efekty?


Włosy był cudowne!!!
Bardzo nawilżone, układały się, były bardzo miękkie, gładkie.. Naprawdę, mogłabym powiedzieć, że były to najbardziej bliskie ideału efekty po jakiejś masce:) Jedyny minus, który zauważyłam, to pomimo niedotykania nią włosów przy samej głowie, szybciej się przetłuściły, ale wątpię by była tego powodem:))) Napewno jak ją wykończę pojawi się recenzja:)

 A tak wyglądały wywinięte odrobinę bardziej:




Ostatnio też w końcu wymyśliłam co robić z włosami w domu, zamiast wiecznego koka związywanego gumką, który niestety po chwili przesuwa się i bardzo ciągnie. Toteż od kilku dni praktykuję wersję takiego koczka: 




















                            Spinka zapięta z tyłu słabo nie ciągnie, a kok trzyma się bardzo długo:)


A Wy używałyście tej maski albo jakiś innych tej firmy?:))


42 komentarze:

  1. ja jeszcze żadnej maski Biovax nie spróbowałam, ale teraz to będe musiała się skusić ;)
    Twoje włosy wyglądają po tej masce poprostu pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i bardzo polecam:)) Mam oprócz tej wersji dla włosów suchych, wersję z proteinami mlecznymi i ona jest również świetna w efektach:))

      Usuń
  2. Z Biovaxa miałam tylko tę maskę do włosów wypadających i też byłam zadowolona:) Kupiłabym inną ale cena mnie powstrzymuje bo mogłabym, kupić dużo taniej np. BingoSpa...ale dałaś mi do myślenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie też ceny tych masek są dość wysokie,jeśli mówimy o tych regularnych, niepromocjach, ale myślę, że i tak warto:)

      Usuń
  3. ale śliczne włosy!! piękne!!
    pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, również pozdrawiam!!:)

      Usuń
  4. Taki koczek to dobre rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje włosy wyglądają prze-pię-knie. Jeśli moje po użyciu tej maski zmienią się w Twoje, to biorę osiem pudełek! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baaaaardzo mi miło:) dziękuję, ale Ty masz dużo lepszy kolor:))

      Usuń
  6. Właśnie ta maska jest moim absolutnym ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi taka maska by się przydała. Po Twojej poradzie ostro nakładam odżywki nawilżające po każdym myciu i włosy już coraz mniej się puszą :) dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma całkowicie za co, bardzo się cieszę, że mogłam jakkolwiek pomóc. Trzymam kciuki za dalsze efekty:))

      Usuń
  8. Masz takie wspaniałe włosy, że zaraz zwariuję z zazdrości! :D Mam nadzieję, że kiedyś doprowadzę swoje do stanu chociaż trochę podobnego do stanu Twoich włosów.
    Też noszę takiego koczka w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojj po Twoim wpisie chyba otworzę swój egzemplarz, który stoi sobie w szafce :) Twoje włosy idealnie nawilżyła!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam Biovaxa olejowego i moje włosy bardzo się z nim lubią :D
    Tego koczka praktykuję już od dawna! Gumka rwie cebulki moich włosów niemiłosiernie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, przepiękne włosy! Po wykończeniu zapasów na pewno skuszę się na tę maskę!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam z biovaxa maskę z olejami na następny ogień pójdzie dla włosów wypadających ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz piękne, długie i lśniące włosy - zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mialam tej maski, nie udalo mi sie tez jej teraz kupic, szkoda ;( Twoje wlosy sa NIESAMOWICIE PIEKNE :)!!! U mnie klamra tez poszla w ruch i od jakiegos czasu tylko w taki sposob upinam wlosy- jest mi tak najwygodniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też bardzo wygodnie w takim upięciu. A z maską chętnie bym pomogła, myślę, że warto:))

      Usuń
    2. Slicznie dziekuje za propozycje pomocy :* Chwilowo mam bana na zakupy i sporo masek do zuzycia, ale jak uporam sie z jednym i z drugim, to chetnie skorzystam :)

      Usuń
  15. Jak można mieć tak idealne włosy?;o to nielegalne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Biovaxy chyba tak już mają, że u wielu osób dają genialne efekty. Ja miałam wersję do włosów ciemnych i to była zdecydowanie najlepsza maska z jaką się spotkałam, na pewno wypróbuję też inne wersje, może sprawdzą się jeszcze lepiej, choć trudno mi sobie wyobrazić, że coś mogłoby zadziałać jeszcze bardziej. Tak poza tematem - masz idealne włosy :) właśnie do takiej długości i stanu dążę, nawet ścięte są tak jak bym chciała i kolor też mamy podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam u siebie jej recenzję i jestem z niej zadowolona, zapraszam do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz przepiękne włosy, takie zadbane!

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie biowax działa za każdym razem inaczej raz robi super efekt a raz przetłuszczenie

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój biovaxowy ulubieniec to zdecydowanie ten z rumiankiem do włosów blond :D i już niedługo go sobie kupię <3 gdy tylko wykończę jedwab i keratynę XDD A co do fryzury po domu... ostatnio wkręciłam się w warkocze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też warkocze podobają się coraz bardziej:))

      Usuń
  22. Ostatnim czasem też spinam koczka spinką :)
    Aż widać to nawilżenie na włosach, coś czuję, że przydałoby mi się

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam Biovaxa do włosów zniszczonych i jestem zadowolona :) Jejku, ale masz świetne włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie Ty masz ładne i długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. witam . ja wczoraj kupilam maske do wlosow suchych i zniszczonych i czekam na jakie efekty, kupilam duze opakowanie i mam nadzieje ze bede zadowolona .. ;)
    P.S. mega sliczne ma Pani wlosy . :)

    OdpowiedzUsuń
  26. potwierdzam działanie odżywek ^^ zdziwił mnie efekt przetłuszczenia u Ciebie. może zbyt wiele je dotykałaś jak zrobiły się takie gładkie i lśniące :D biovax ma też dobry szampon przeciw włosom przetłuszczającym się

    OdpowiedzUsuń
  27. na moich włosach w ogóle się nie sprawdza :( Z WAXów natomiast najbardziej lubię Wax Pilomax.

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)