wtorek, 15 października 2013

Moje efekty olejowania 'na odżywkę':)

Witajcie!

Dziś krótki post właściwie tylko w celu dodania czegoś do kwestii jak sprawdza się u mnie olejowanie metodą 'na odżywkę'. Jak już wspominałam wcześniej olejowałam włosy tylko na sucho/na mokro, a  dopiero akcja Anwen zmotywowała mnie do wypróbowania czegoś nowego. Efekt wow wywarło na mnie już zmiany po pierwszej próbie, które mogłyście widzieć tu
Do tamtych 'rytuałów' używałam niebieskiej Isany oraz oliwki Hipp. Przedwczoraj jednak postanowiłąm wypróbować czegoś nowego, bo Isana dawała tak naprawdę lepsze efekty w wygładzeniu przy zmywaniu niż gdy włosy były suche. W moje ręce trafiła odżywka Garnier Mango i Kwiat Tiare, którą napewno zrecenzuję w najbliższym czasie:) Na włosy pokryte tą odżywką standardowo nałożyłam oliwkę Hipp a z całą mieszaniną spędziłam całą noc i parę godzin. Jak wyglądały włosy?


Odgniecenie oczywiście od frotki. Kolejny raz ręce są całkiem różne, niedługo będę musiała przekonywać, że naprawdę mam je tej samej wielkości:D Włosy są baardzo miękkie, rano jeszcze czuć było zapach odżywki, co bardzo lubię. Wyglądają zdrowo a co było dla mnie nowością, to przy zmywaniu czułam jakby oprócz niesamowitej gładkości (myłam włosy dwa razy bo zakładałam, że są na nich jeszcze kosmetyki i stąd ta jedwabistość, jednak i potem były równie wygładzone:))
 Przy zmywaniu czułam jakby były odrobinę bardziej miękki niż zawsze. Choć może to autosugestia. 
Będę dalej próbowała tej metody, następnym razem na odżywce Garnier AiK


A jak Wasze włosy? Na czas jesieni i zimy zaczynacie intensywniejsze olejowanie, czy używacie innych sposobów,
 by nadal były zdrowe?:)


15 komentarzy:

  1. Muszę też wypróbować tąmetodę, chociaż serum olejowe z odżywką się nie sprawdziło, więcz tym też może wyjść coś nie tak. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj:)) U mnie olejowe serum nie robi jakiś spektakularnych efektów, po olejowaniu na odżywkę są znacznie lepsze np pod względem błysku:D

      Usuń
  2. Muszę wypróbować olejowania na odżywkę.
    Na prawdę mnie do tego zachęciłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)) Trzymam kciuki za efekty:)

      Usuń
  3. Często tak olejuję ostatnio i jestem zadowolona :) Też już przy spłukiwaniu czuję większą gładkość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować, zawsze olejowałam na sucho :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie póki co sprawdza się olejowanie na sucho, ale czas najwyższy spróbować czegoś nowego

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przeważnie olejowałam włosy na sucho, jednak jakiś czas temu zaczęłam regularne olejowanie na mokro i jestem z tej metody bardzo zadowolona :) Na olejowanie na odżywkę również mam zamiar poświęcić parę tygodni i mam nadzieję, że sprawdzi się u mnie ta metoda równie dobrze jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli rozumiem, że spałaś z tak nałożoną mieszanką? Jakiś worek na głowę zakładałaś? :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejuje na odzywke rozowa Isana od poczatku akcji u Anwen (mimo ze w akcji nie bralam udzialu). Tez jestem zachwycona efektami, metoda o wiele bardziej mi pasuje, niz olejowanie na sucho :) Masz przepiekne wlosy :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście, włosy wyglądają na świetnie odżywione, aż lśnią!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też olejowałam kiedyś z niebieską Isaną i nie wychodziło zbyt szczególnie, z kolei z Garnierem A&K włosy czerpały więcej korzyści. Teraz, gdy mam już olejować z odżywką wybieram kosmetyk z dużą ilością olei ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie schną mi włosy po oleju słonecznikowym nałożony na odżywkę Garnier AiK. Jestem ciekawa co wyjdzie, bo serum olejowe przesusza mi końcówki (dziwne) :) Ciekawe, czy brak wody i inna metoda aplikacji (jednak warstwowo a nie zmieszane) coś zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Również olejuje na odżywkę, ale tylko na godzinę przed myciem. Dłuższy czas nie wpływa korzystnie na moje włosy. Robię to już od kilku miesięcy i widać pozytywną różnicę na moich rozjaśnionych końcówkach:)

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)