niedziela, 13 października 2013

Marzenia...- inspiracje część I

Hej:)

Napewno wiele z Was tak jak ja, ma różne marzenia mimo, iż wie, że nigdy nie staną się one rzeczywistością. Ja moim jednym włosowym, chciałabym się z Wami dziś podzielić. Mimo tego, co zaraz ujrzycie, nigdy nie ciągnęło mnie do różnych powieści fantastycznych czy filmów. Sama mam bardzo bogatą wyobraźnię i narzucone wyobrażenia przez kogoś odrobinę mnie męczą, choć ciągle chcę się przekonać:) Wszelkie istoty magiczne - elfy, anioły fascynują mnie swoimi włosami, mimo, że to czasem tylko praca grafików lub masy ludzi i nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Mnie i tak to inspiruje i baaardzo chciałabym dążyć do posiadania takich włosów. Zapraszam do oglądania dwóch najbardziej inspirujących mnie elfich dam:

1. Galadriela

  źródło: forum.abcslubu.pl




                                                              źródło: historia-srodziemia.blogspot.com

źródło:  www.filmweb.pl

 źródło: www.lasmarzen.pun.pl


2. Arwena





Same widzicie, włosy Galadrieli napewno nigdy mi się nie przydarzą:D Bliżej będzie napewno do Arweny, jednak uwielbiam też włosy w takich 'spranych kolorach' lub typowo fantazyjnych - fioletowym, niebieskim, nie zgodnie z modą, że przeważnie tylko końce, ale cała długość włosów. Póki co jednak nie mam swojego ideału, ale one obie mogą inspirować zarówno cudownymi falami jak i długością

Jeżeli zafascynuje mnie jeszcze jakaś magiczna postać, to napewno ją tu  dodam:)








A Was inspirują włosy magicznych postaci?:))

14 komentarzy:

  1. Śródziemie <3 Osobiście podobają mi się także włosy Cersei z "Gry o Tron" :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak wspominałam, niezbyt lubię fantastykę i ciężko mi się przekonać do książek czy seriali, ale jak wygooglowałam teraz bohaterkę, o której mówisz i inne postacie to chyba zacznę oglądać i zrobię osobną notkę:D

      Usuń
  2. Galadriela byłaby piękna nawet bez tych włosów. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale z nimi jest dla mnie taka bardziej tajemnicza:D

      Usuń
  3. gdy byłam w kinie na tym hobbicie zachwyciłam się tymi długaśnymi blond włosami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak długie włosy (niekoniecznie kręcone) są również moim marzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również jestem sceptycznie nastawiona do różnych fal biorąc je za ideał dla moich włosów, bo moje skręcone lekko są zawsze trochę przesuszone i powyginane:( Ale u innych bardzo mi się podobają:))

      Usuń
  5. Pani nr 1, jak dla mnie za dlugie wlosy, choc pewnie nie pogardzilabym takimi ;) Pani nr 2, wlosy piekne, bliskie mojemu idealowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długość rzeczywiście niezbyt praktyczna, ale prezentuje się według mnie cudownie:)

      Usuń
  6. 2 jest świetna.
    Dla mnie włosy u 1-nki lekko za długie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta Arvena ma całkiem fajne włosy!

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)