sobota, 19 października 2013

Inspiracje włosowe w bajkach Disneya:))

Witajcie!

Z oglądania ich zapewne wiele z nas już wyrosło, jednak z pewnością są takie, do których chętnie byście wróciły. Ja ostatnio przeczesałam wszystkie, które mam w pamięci w celu poszukania włosowych inspiracji, jak na bloga przystało:) Oto one:

1. Pocahontas

                                                                   źródło: www.fanpop.com


                                                                                         źródło: chrysalis007.pinger.pl

                                                                                       źródło: www.fanpop.com


                                                                                        źródło: www.fanpop.com 


                                                                                     źródło: disney.wikia.com


                                                                                         źródło: www.pinger.pl

Pocahontas to pierwsza postać, która przyszła mi na myśl, gdy padł pomysł na ten post. Cudowne gęste czarne włosy, do tego ciemna karnacja, wspaniałe połączenie:) i do tego jaka długość!

 2. Mulan


                                                                                      źródło: www.fanpop.com



W tym przypadku nie będę całkiem obiektywna, ponieważ wstawiam Mulan ze względu na swój sentyment i ulubienie tej bajki, bo jak widzimy nie miała jakiś mocno wyróżniających się włosów (które potem i tak w końcu obcięła). Ale kto by się obraził za taką długość:)

3. Dżasmina


                                                                               źródło: www.puzzledladziecionline.pl

Przede wszystkim moją uwagę zwraca upięcie jej włosów, którego nie spotkamy chyba u żadnej innej bohaterki. Ich ilość wygląda na niesamowitą:)

4. Meg, dziewczyna Herkulesa


                                                                                        źródło: www.rotfl.com.pl


Skrzywionej miny to raczej nie ma jej tu co zazdrościć, ale za taki obwód w kucyku bym się nie obraziła:D

5. Anastasia



 źródło: finddisneyworld.com

 Bohaterka, która znalazła się tu w prezencie dla mojego najintensywniejszego komentatora K:D Często związane włosy, koki moim zdaniem wniosły dużo nowego pośród przeważnie zawsze rozpuszczonych włosów innych postaci Disneya:)


6. Boo 


źródło: film.org.pl

                                                                                               źródło: www.full3d.pl




                                                                                 źródło: takisweetblog.blogspot.com




 Kolejna postać, której imię poznałam dzięki pomysłowi na ten wpis. Jest to najmłodsza bohaterka, o której tu wspominam. Dla mnie jej fryzura to apogeum uroku i dziecięcej beztroski jednocześnie z zachowaniem dziewczęcości:))


A teraz moje największe faworytki:

7. Ariel



                                                                                        źródło: www.fanpop.com




                                                                               źródło: itskamilahm.deviantart.com



Ariel to mój ideał co do koloru, zdolności układania się i długości włosów. Przecudowne:)))


8. Roszpunka





To drugie zdjęcie przypomina trochę scene z życia włosomaniaczki- wyjście z TŻ i ' zanurzenie się' w maasę produktów w drogeriach czy jakichkolwiek sklepach z kosmetykami do włosów:D

                                                                         źródło: www.free-roszpunka.img-download.com


 źródło: www.filmyiseriale.com

Co do roszpunki włosy ma oczywiście przepiękne, jednak to nie bajka na która się 'załapałam', więc jest mi najmniej znana tu ze wszystkich postaci. Jednak myślę, że możnaby ją śmiało okreslić mianem patronki włosomaniactwa:D


A to czego najbardziej się boję na głowie to...



 
A jaki jest Wasz typ? Która ma w Waszej opinii najbardziej imponujące włosy?:))





15 komentarzy:

  1. O tak, Pocahontas miała najlepsze włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jak byłam mała to zachwycałam się jej włosami i w duszy wierzyłam, że będe kiedyś takie miała :D

      Usuń
  2. Ha, ha, rozbawilas mnie tym postem, a i "stare czasy" sie przypomnialy ;D Swietny pomysl :)! Na Roszpunke zalapalam sie nawet do kina- z moja Corka ;) Co do inspiracji, to chyba z tej ekipy wygrywa u mnie Mulan (sentyment) ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też Mulan a potem Ariel inspirujące najbardziej:))

      Usuń
  3. Super pomysł na post! Bardzo przyjemnie się go czytało ;)
    Według mnie najbardziej imponujące włosy należą do Roszpunki. Baardzo długie no i niesamowicie lśniące - nie do ogarnięcia. :D W dodatku bajkę tą oglądałam i jest naprawdę ciekawa ;p
    http://workandart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) w takim razie muszę nadrobić zaległości:)

      Usuń
  4. zawsze chcialam mieć wlosy jak Arielka takie rude!

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie ideał to Ariel - czerwone i układające się w grube, miękkie fale :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak się zastanawiam czy któraś z bohaterek Disneya ma włosy podobne do moich i dochodzę do wniosku, że nie ;( A którą ja lubię za włosy ? zawsze podobały mi się włosy śnieżki- czarne i krótkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pocahontas ma włosiska moich marzeń :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się marzą włosy takie jak u Ariel!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście Arielka! :D

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)