wtorek, 8 października 2013

Całkiem nagie włosy- stan bez silikonów

Cześć!

Dziś kolejny krótki post. Wczoraj chcąc nie chcąc przez swoją nieuwagę zapomniałam jakkolwiek zabezpieczyć włosy. Po oczyszczeniu ich 'zdzierakiem' bez silikonów nałożyłam co prawda na ok.godzinę maskę z siemienia, jednak nic więcej. Dzięki temu przynajmniej możecie poznać ich prawdziwy stan, który szczerze mówiąc mnie bardzo zaskoczył:


Liczyłam na większe zniszczenia (mimo ostatniego obcinania) a stan jest naprawdę dobry:))

Kolejną sprawą jest to, że ostatnio myślę nad wspomaganie czymś porostu.Waham się między kupnem serum Agafii na porost oraz wcieraniem zielonej herbaty lub kawy, jednak wątpię żeby ich działanie można było równać. Macie jakieś skuteczne sposoby na przyspieszenie wzrostu włosów? Na ten dzień moje mają 69cm mierzone od czubka głowy czyli 79 mierzone od linii włosów. Myślicie tak jak ja, że lepiej spróbować z serum Agafii?


19 komentarzy:

  1. Piękne włosy! Zazdroszcze długści!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym zobaczyć Twoje włosy bez maski z siemienia. Są piękne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo:) Szczerze mówiąc maska z siemienia niewiele w ich wyglądzie zmienia:( może odrobinę bardziej się błyszczą i są nawilżone tak, że nie widać różnicy przed wcześniejszym stanem sprzed mycia:D

      Usuń
  3. moje włosy wyglądają tak gdy mają naprawdę dobry dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szybszy porost dobre są drożdże. A włosy masz piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam bym już nie zapuszczała, Twoje włosy są idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko mi przechodzi przez myśl zdanie o jakichkolwiek włosach, że są za długie:D więc zapuszczam,zapuszczam, a co dalej to zobaczymy:))

      Usuń
  6. Ja właśnie testuję serum babci Agafii :))Wiec narazie nie moge sie do konca wpowiedziec :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ze wspomagaczami czy nie- i tak są śliczne :D
    Ja obecnie testuję serum na porost Agafii... świetnie pachnie colą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo jak taki zapach, to jeszcze bardziej chcę:D i dziękuję:))

      Usuń
  8. Z silikonami czy bez - i tak są piękne :).

    Co do Twojego komentarza, dziękuję za miłe słowa :), ale niestety daleko im do ideału, dlatego regularnie schodzę z długości :<.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:) A co do Twoich włosów, to życzę powodzenia w pielęgnacji, napewno uda się osiągnąć piękne i zdrowe włosy:))

      Usuń
  9. Najlepsze włosy na świecie! :*************

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekne wlosy!!! Ile lat zapuszczalas ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo:) ok.dwóch lat od długości takiej odrobinę za ramiona:)

      Usuń
  11. Pilomax bez SLS, parabenów i silikonów - to właśnie moje włosy lubią. Twoje są przepiękne i tego należy się trzymać . Pozdrawiam. Olcia

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)