piątek, 11 października 2013

Bez niego jak bez ręki- co powinna przetestować każda włosomaniaczka!

Hej!

Gdy pogoda robi się coraz bardziej zimowa, a każde wyjście wiąże się z nakładaniem na siebie wieeelu warstw, nie trudno o zły humor. Najlepiej go poprawić wówczas sprawdzonymi sposobami- czymś słodkim, ciekawym filmem czy książką:) Dziś będzie mowa o kosmetyku, który mi poprawiał humor, gdy żadnemu innemu nie wychodziło zmywanie z włosów olejów:D Na myśli mam oczywiście szampon, od którego zapewne wiele Was w tym ja rozpoczynało swoje włosomaniactwo:

Babydream


Skład

Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Lactate, Triticum Vulgare Germ Extract, Panthenol, Glyceryl Caprylate, Lactic Acid, Chamomilla Recutita Extract, Parfum.

Przy moich lubiących słońce włosach, bardzo bałam się, że to będzie kolejny czynnik, który wpłynie na ich rozjaśnienie-rumianek zawarty w szamponie. Jednak to już moja trzecia butelka i nie zauważyłam zmiany w kolorze:)

Opakowanie

Moim zdaniem bardzo wygodne, szampon się nie wylewa. Radosna buźka dziecka również nie zniechęca do użycia:)

Konsystencja

Szampon jest rzadki jak każdy inny. Przy typowych sls-ach można wyczuć lekką różnicę w tym jak się pieni, jednak nie jest to żaden problem. 

Zapach

Szczerze mówiąc na początku mi się podobał. Był taki przyjemny, dziecięcy. Potem nadszedł dzień gdy chciałam umyć nim pędzel aby sprawdzić na sobie zachwyty wielu dziewczyn. Nie wiem czy to wina jakiegoś kleju w pędzlu czy czego, ale zapach po nałożeniu na niego szamponu był tak okropny, że do dziś mam traumę:( Jest dla mnie taki lekko kwaśny, dużo mniej przyjemny niż kiedyś.

Wydajność

Szampon jest bardzo wydajny. Starcza mi na dość długo, zaznaczając, że nie zużywam jego małych ilości. Szczególnie przy zmywaniu olejów chcę mieć pewność, że włosy są całkiem czyste, więc wtedy myję długość nim dwa razy.

 Zastosowania:


  • mycie włosów szczególnie zmywanie olei. Nie wyobrażam sobie olejowania bez tego szamponu. Żaden SLSowiec i pochodne ani też wszelkie kosmetyki typu balsam do ciała dla mam z tej firmy nie dały sobie rady ze zmywaniem oleju i oczyszczaniem włosów, tak jak on:)

  • mycie pędzli jeśli oczywiście macie inne pędzle niż ja i inne przygody:D

  • wspaniale oczyszcza gumę w trampkach. Żadne mydło nie dorówna umyciu butków tym szamponem i wyszorowaniem albo nawet tylko delikatnym przejechaniem szczoteczką:)
  • nadaje się również jako odpowiednik pianki do golenia, nie podrażnia, a skóra jest potem ładnie nawilżona.
  • myślę, że nadaje się spokojnie do delikatnego przepierania, gdy nie mamy akurat pod ręką nic innego

Moja opinia

Uważam, że to naprawdę szampon idealny. Pomijając wszystkie aspekty, o których wspomniałam, warto dodać, że przez w sytuacji dostania się szamponu do oczu, nie piecze, więc naprawdę to prawdziwy ideał dla dzieci:) Mnie zawsze do mycia włosów zrażała perspektywa cieknącej po twarzy piany, a teraz nie byłoby to żadnym problemem. Jedyne czego w nim nie lubię oprócz zapachu, to gdy umyję nim dwukrotnie głowę, włosy aż skrzypią brr:D Do tego odrobinę je splątuje podczas mycia, choć one są podatne na wszelkie splątania w czasie mycia niezależnie od szamponu. Efekt natychmiast ustaje po zastosowaniu odżywki:))

A Wy używacie tego szamponu? Jak się spisuje na Waszych głowach?:))

14 komentarzy:

  1. Spróbuję umyć nim moje trampki ;)
    Osobiście uwielbiam BD, jest niezastąpiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do trampek naprawdę polecam:) mam nawet wrażenie jakby po umyciu szamponem wolniej się brudziły, ale to chyba autosugestia:D

      Usuń
  2. Mój ulubiony szampon. :D Chociaż już trochę zaczyna mi się nudzić po tych miesiącach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi nie przypadł mi do gustu ;p A i zapach ma nieprzyjemny - coś jak kurz -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. nie kojarzę go :) ale lubie takie dzieciece wiec moze sie rozejrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto spróbować jeśli potrzebujemy jakiegoś delikatniejszego:)

      Usuń
  5. a ja jeszcze nie miałam tego szampony, nie mam go gdzie dorwać ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. po pierwszej butelce tego szamponu miałam mieszane uczucia, lecz kolejne to już inna bajka dlaczego? ponieważ znalazłam sposób na jego aplikacje - metoda kubeczkowa

    OdpowiedzUsuń
  7. W moim przypadku bardzo plącze włosy :<.A co do trampków, wybielacz + ściereczkaw ruch = biała guma trampków jak nowa <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybielaczem jeszcze nie próbowałam, fajny pomysł:D

      Usuń
  8. próbowałam tego szamponu, ale nie moge sie przekonac :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post, pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja jakoś nie mogę się przekonać do kupna... Pewnie dlatego że wszyscy go używają xD czytałam wiele pochlebnych recenzji i ta jest kolejną :)

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)