czwartek, 31 października 2013

Aktualizacja włosów- październik

Witajcie!

Dziś jakoże to już ostatni dzień tego miesiąca, przychodzę z aktualizacją:)


 
 Szczerze mówiąc nie widzę przyrostu jakiegoś znacznego, choć wiem, że urosły. Zaktualizuję go pod moją miniaturką, gdy wróci osoba od mierzenia:D

Czego używałam?

Szampony: Barwa pokrzywowa, Babydream
Odżywki: Garnier AiK, Mango i Kwiat Tiare, DEBA (jestem jeszcze w trakcie trwania testów:))
Maski: Biovax z proteinami mlecznymi, oliwkowa maska Ziaja, WAX do włosów ciemnych oraz jeszcze jedna której poświęcę całkiem osobny wpis:))
Płukanki: octowa
Zabezpieczanie: jedwab Natura Silk
Oleje: Green Pharmacy z czerwoną papryką, olej kokosowy (skończył się:C)

Do pielęgnacji włączyłam też nową metodę, o której również pojawi się osobny wpis w niedługim czasie:)

Jak spisywały się włosy?

Mam wrażenie, że są przesuszone, mimo że patrząc na nie, tego nie widać. Do tego wypadają, co jest dla mnie nowością bo nigdy nie mam z tym problemu, ale wiadomo jesień i inne czynniki mają na to znaczny wpływ, dlatego staram się to jak najbardziej zwalczyć. Planuję powrót do masek z siemienia i więcej olejowania:)

A jak Wasze włosy w tym miesiącu?:)))


27 komentarzy:

  1. Co to za metoda;> Umieram z ciekawości!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz długie włosy zazdroszczę ;)
    pozdrawiam

    mojakolorowacodziennosc.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy ciągle wypadają i ciągle się puszą, muszę coś z tym zrobić - może znasz jakieś sposoby na okiełznanie puszących się włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm może więcej nawilżenia? A co do wypadania to jutro dodam post o czymś bardzo prostym, co u mnie ograniczyło wypadanie i mam wrażenie, że jest coraz lepiej:))

      Usuń
  4. wszyscy narzekają na wypadanie a ja (odpukać!) nie mam z tym najmniejszego problemu :D
    śliczne masz włosy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i oby jak najdłużej Ci się udało uniknąć obcowania z tym problemem:)

      Usuń
  5. Masz na prawdę śliczne włosy... Marzę o takich... ;))
    Pozdrawiam, obserwuję i liczę na rewanż! ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę nie widać, że Twoje włosy są przesuszone - raczej wyglądają na nawilżone, błyszczące. A długość - marzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Przesuszenie miałam na myśli jako gorszy ich stan niż wcześniej ,ale nie aż tak by było to widoczne na pierwszy rzut oka. Mam nadzieję, że wracając do OMO szybko sobie z tym poradzę:))

      Usuń
  7. Piękne masz włoski, pełne blasku:) a jakie dłuuuuugie........pozdrawiamy!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się te włosy podobają. Może mało wnoszący komentarz, za to prawdziwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądają.
    Podobają mi się te niesforne końcówki, dodają na prawdę wielkiego uroku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miły komplement, dziękuję:))) Staram się żeby były jak najprostsze, ale gdy w domu mam związane włosy, tym bardziej w koka, to zawsze się wykręcą we wszystkie strony:D

      Usuń
  10. Ale piękne :)
    Moje całkiem dobrze się sprawowały, oprócz wciąż rozdwajających się końcówek, już nie wiem co robić :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się z tym borykam. Walczę ciągle obcinając rozdwojenia, które znajduję, ale to trochę syzyfowe prace:(

      Usuń
  11. CUDOWNE I FAJNY SPOSÓB, MOŻE ODROSNĄ MI MOJE WŁOSY :<

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszcze tak dlugich wlosow, sa piekne.

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)