wtorek, 1 października 2013

Aktualizacja- moje włosy we wrześniu

Witajcie!

W ciągu tego miesiąca na tym blogu stało się dość wiele. Przede wszystkim obchodził on swój miesiąc (uhu, ale wynik) oraz pokazywałam kilka razy moje włosy po różnych moich miksturkach, które na nie kładę. Przez to też moja aktualizacja nie powinna być dla Was chyba czymś ze efektem wow, bo włosy były dodane między innymi wczoraj:D




Czego używałam?

Szampony:
- Babydream
- Green Pharmacy

Odżywki:
- Garnier Awokado & Karite
- Garnier Mango i Kwiat Tiare 
- Artiste odżywka z keratyną
- Isana nawilżająca

Maski:
- WAX do włosów ciemnych
- Biovax Latte z proteinami mlecznymi
- oliwkowa maska Ziaja (użyta dopiero jeden raz, więc jeszcze troszkę poczekam z recenzją)

Oleje:
- olej arganowy
- oliwka HIPP
- oliwka Babydream
- olej kokosowy
- olej sezamowy
Nie sugerujcie się ilością tych olejów, które wymieniam:D Niektórych jak arganowego czy sezamowego dodaje tylko czasem np do maski dosłownie kilka kropelek

Zabezpieczanie:
-jedwab Marion Natura Silk


Dodatkowo:
- gliceryna
- puder BD
- kwas hialuronowy
- spirulina

Do tego doszła akcja Anwen z olejowaniem, która była napewno duża motywacją, żeby 'bawić się' z włosami przed prawie każdym myciem:) 

Jaki jest prawdziwy stan moich włosów?

Szczerze mówiąc przeraża mnie ilość rozdwojonych końcówek. Naprawdę obłęd. Jednak są to rozdwojenia tych włosów krótszych, które był najbardziej przeze mnie szarpane szczotką np. Ciągle staram się zniszczonych partii pozbywać oraz jeść bardziej wartościowe posiłki.

A jak Wasze włosy we wrześniu?:))

20 komentarzy:

  1. Jak mi się marzy długość i gęstość Twoich włosów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do gęstości to tylko na zdjęciach:( Napewno uda Ci się osiągnąć wymarzoną długość i zwiększyć gęstość:))

      Usuń
    2. aaaa też bym chciała taką długość :D

      Usuń
  2. Włosy są naprawdę śliczne, chciałabym takie mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo:) napewno masz jeeszcze ładniejsze:)

      Usuń
  3. Piękne masz włosy! Wyglądają bardzo zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak. Teraz będę tu wisiała i gapiła się do końca wieczoru :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, dziękuję:) ale jeszcze im dużo brakuje.tylko na zdjęciu wyglądają prawie idealnie, na żywo jest dużo gorzej:(

      Usuń
  6. Świetnie wyglądają.
    Takie błyszczące i dłuuugie!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale długie :) wyglądają na zdrowe, ale Ty tam pewnie coś widzisz, czego my nie dostrzegamy :p więc i tak życzę powodzenia w dalszej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Długość masz świetną :) Marzą mi się takie długie i proste włosy. Błyszczą ładnie i wyglądają zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Można pozazdrościć takich pięknych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi ostatnio sporo wypada, ale nie mogę się doczekać aż będą tak długie jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne wlosy marzenie... Ja niestety musze sciac sporo z dlugosci i zaczynac od nowa ;(

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)