poniedziałek, 30 września 2013

Moje mikstury: Kakao w pielęgnacji włosów

Witajcie!

Dziś kolejny post z serii moje mikstury. Zapraszam do lektury!



Już kiedyś wspominałam o tym, że jako dodatek do maski, czy odżywki świetnie może się sprawdzić kakao:) Już kilka razy robiłam tego typu mieszanki, jednak po połączeniu z oliwką BD dla dzieci, całkowicie zrezygnowałam ze względu na zapach:D Powróciło to jednak do mnie ostatnio jako alternatywa nakładania na włosy kawy w odżywce (przez ziarenka nie jest to zbyt konfortowe) , dlatego postanowiłam zamiast niej użyć kakao, mimo, że nie wróży to raczej przyciemnienia:(

Co zrobiłam?

Zmieszałam ok. 1,5 łyżki odżywki Isana (nawilżającej) z łyżeczką kakao. Całość nałożyłam na włosy. Moje porcje zawsze są dość małe ze względu na pewne wyróżnianie przeze mnie włosów które są od połowy długości aż do jej końca:D Robię tak, bo reszta jest zdrowa, jednak i ona dostanie co nie co, gdy nakładam maski:) Ze względu na to, że biorę udział w olejowej akcji u Anwen, na włosy pokryte mieszanką nałożyłam zmieszany olej kokosowy i oliwkę HIPP. Trzymałam całość na włosach ok.5 godzin


Jakie efekty? :)


Piękny połysk, uczucie, że jest ich więcej (mam tak zawsze po kakao i po kremowaniu włosów) Są baaaardzo gładkie i w końcu miękkie:) Jestem z tych efektów bardzo zadowolona i będę dodawać kakao regularnie do odżywki przed olejowaniem przynajmniej do końca akcji. Zobaczymy jakie będątego efekty przy dłuższym stosowaniu:)


A Wy używacie kakao w pielęgnacji włosów? Do czego dodajecie?:))




2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. to fakt, błysk mi się też strasznie tu podoba,ale ostatnio maja jakies gorsze dni i w ciagu dnia tego blysku zbytnio nie widac:(

      Usuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)