niedziela, 1 września 2013

O tym dlaczego męczę się ze złośliwcem...

Witam!

W poprzednim poście wspomniałam o masażu skalpu, który wykonuję za pomocą pewnego 'pajączka'...

Nie pamiętam nawet skąd pochodzę. Sprzedają mnie hurtowo w sklepach ze wszystkim. Nie ukrywam, wpływa to na moją samoocenę, gdy obok stoją identyczni bracia i pani w sklepie zawsze podaje ich, nawet jeśli ja stałem na półce już dużo wcześniej:( 

Zostawmy smutki na później. Żałujesz, że wpadłeś w moje ręce? 

To te inne biedne klientki powinny żałować, że nie trafiłem w ich ręce. Niektórzy bracia mają uszkodzone nóżki i mogą podrapać w chwili nieuwagi...

Coś więcej?

No cóż mogę powiedzieć, moja obecna właścicielka liczy, że sprawię, że urosną jej włosy aż do ziemi. Nie chcę nic mówić, ale robię wszystko, żeby jej to utrudnić. Zawsze używa mnie gdy na jej włosach jest coś tłustego ,co ma je rzekomo wzmocnić. Ludzie to dziwne istoty.

Lepiej uważaj na swoje nóżki. Ciężko to sformułować żeby Cię nie obrazić, ale za ile zostałeś sprzedany?

Z tego co wiem, moja cena nie była wygórowana. Kosztowałem ok. 2złotych, więc chyba masz co jeść.

Bądź troszkę milszy. Powiedz, dobrze Ci ze mną?

Gdybym nie musiał przebywać cały czas w plastikowym woreczku to byłoby w miarę dobrze.

Przecież wiesz, że robię to z troski abyś się nie zakurzył albo.. zresztą nie wiem, ale jesteś tam napewno bardziej bezpieczny. Lubisz, gdy Cie używam?

Tylko wtedy, gdy robisz to delikatnie. Nie jestem pracowity. Bardziej wolę odpoczynek, dlatego dobrze, że masaże są krótkie.

Czy polecasz innym włosomaniaczkom kupno swoich braci? 

Pewnie. Sam chętnie korzystałbym z takich masażów gdybym tylko mógł... W fabryce mówili, że tylko ja zostałem stworzony jako złośliwiec, więc każdy mój brach powinien chętnie przyśpieszać przyrost włosów i dawać efekt rozluźnienia.

Hmm. A gdybyś miał przedstawić nam swoją największą zaletę? Czemu mamy specjalnie kupować jakiś dziwny, pająkowaty przedmiot, jeśli możemy masować skalp palcami?

Może dlatego, że po masażu mną włosy nie pobrudzą się wam tak szybko jak po masażu palcami? Poza tym wystarczy na mnie spojrzeć. Przyciągam uwagę i choćby to kusi klientów.

To z przetłuszczaniem jest potwierdzone?

Oczywiście. To niepodważalna zaleta posiadania mnie. Powinnaś to wiedzieć.

Ok, ok... Nie denerwuj się. Mam jeszcze jedno pytanie.

Tylko szybko, męczy mnie już ta rozmowa.

Dobrze, mogę zrobić Ci zdjęcie?

Dałabyś mi już spokój . Powiedziałem wszystko co miałem, bez zdjęć też przeżyjesz, odłóż mnie.

Umowa była trochę inna, ale dobrze...


Odłożyłam, więc wrzucam zdjęcie z internetu :
                                                  źródło: sklepezo.wp.pl



Jak widać nie każdy przedmiot, który kupi obdarzy nas sympatią. Jednak mimo charakteru i sporów o masaż po olejowaniu, polubiliśmy się :)

Zachęcam Was do kupna masażera. Pokładam w nim duże nadzieje przyśpieszenia wzrostu włosów(tylko najpierw uporam się z jego złośliwością:D)


A Wy używacie takich gadżetów? Jak się spisują? :))

2 komentarze:

  1. W jakich stacjonarnych sklepach można kupić to cudo? Niestety nie widzi mi się kupić go na allegro za 2 zł i dać kolejnych 6 zł za przesyłkę:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne,jasne, to rzeczywiście bez sensu. Ja kupiłam swój w jakimś sklepie typu "po 4 złote". Możesz też sprawdzić w chińskim markecie. Z tego co wiem, często można dostać takie masażery w wakacje na różnych stoiskach np. nad morzem. Szukam czy nie ma ich może w aptekach, ale niestety nie widzę:( Ja też dłuugo go szukałam w różnych miejscach. Mam nadzieję, że też znajdziesz. A jeśli już teraz chcesz wykonywać masaż to rób go choćby palcami albo szczotką:)) Pozdrawiam! Bez senność

      Usuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)