piątek, 13 września 2013

ISANA Professional Oil Care i stan moich włosów

Witajcie!:)

Dziś przychodzę do Was z recenzją odżywki, której zużyłam dwa opakowania, mianowicie Isana Professional Oil Care z olejkiem arganowym

                                                                          źródło: wizaz.pl

Możemy ją kupić w każdym rossmannie w regularnej cenie 9,99zł oraz w cenach promocyjnych.

Co mogę o niej powiedzieć?

Jest to moim zdaniem idealna odżywka do metody OMO. Tak również jej używałam. Jest niesamowicie wydajna - 500ml starczyło mi na ok. pół roku. Potem używałam jej czasem jako głównej odżywki, gdy akurat skończyły mi się inne.Co do efektów to nie zauważyłam jakiś spektakularnych w poprawie stanu włosów, jednak w tamtym okresie były one jeszcze nieścinane ani razu, końce były mocno podniszczone a odżywka jak na taką prostą bardzo ładnie je nabłyszczała :





Myślę, że za tą cenę warto ją kupić i spróbować. Jeśli nie będzie robić z naszymi włosami kompletnie nic, zawsze może służyć nam jako baza do wzbogacenia półproduktami, czymś co znajdziemy w kuchni lub olejami:)



 A teraz stan moich włosów na dzień dzisiejszy:




Wciąż kontynuuję olejowanie włosów metodą 'na odżywkę'. Ostatnio zrobiłam to kolejny raz ISANĄ nawilżającą oraz olejem kokosowym z małym dodatkiem arganowego. Szczerze mówiąc nie widzę już efektu jak po pierwszym olejowaniu w ten sposób. Wtedy włosy były idealnie nawilżone, błyszczące. Teraz (choć to też kwestia dużego zniszczenia końców szczególnie środkowej długości) nie wyglądają po takim zabiegu już tak dobrze. Jednak nie zamierzam się poddawać, nadal będę kontynuować stosowanie tej metody, kto wie, może moim włosom coś się odwidzi:) Póki co szykuję się do podcięcia zniszczonych końcówek, a potem do jak najczęstszego olejowania ich, by wolniej się rozdwajały:)

Trzymajcie się!


 

1 komentarz:

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)