sobota, 31 sierpnia 2013

puder BD - suchy szampon dla brunetek

Cześć:)

Zostając w temacie pudrowym, wypadałoby wspomnieć o użytym przeze mnie wczoraj pudrze Babydream.
Prezentuje się on tak:
 
                                                                       źródło: www.wizaz.pl


Opakowanie:

Typowe dla opakowań pudrów dla dzieci:) Jest wygodne, nic się nie wysypuje.


Cena:

Kupiłam go w promocji, regularnie kosztuje ok.5-6zł.


Wydajność:

Jest baardzo wydajny. Nie pamiętam kiedy kupiłam opakowanie, które ciągle jeszcze zużywam.


Jak możemy go stosować?

1. Jako puder

Nałożony twarz daje efekt matu, przy tym jest całkiem transparentny, nie bieli twarzy, nie zapycha porów (przynajmniej u mnie).

2. Jako puder łagodzący podrażnienia

Dobrze jest nałożyć go po depilacji na skórę. Zapobiega powstawaniu nieestetycznych kropeczek na nogach

3. Jako obsiwiacz:D

Jeżeli macie gdzieś wystąpić jako ktoś z siwymi włosami lub chcecie zobaczyć jak byście w nich wyglądały:)

4. Jako suchy szampon oczywiście

Jak stosować puder by dał jak najlepsze efekty?
  • warto nałożyć puder gdy włosy są jeszcze czyste (wpłynie to jednocześnie na delikatne wizualne zwiększenie ich objętości i odbicie od nasady), ale gdy zrobicie to kiedy są już przybrudzone nic się nie stanie
  • najlepiej nakładać podobnie jak wcierkę, czyli robić przedziałki i tam go aplikować
  • u mnie dobry efekt daje nałożenie pudru na lekko brudne włosy na noc, wtedy rano nie muszę tego robić (szczególnie uciążliwe było aplikowanie go jako białego proszku ze względu na mój ciemniejszy kolor włosów. Aplikowany na noc zostawiał dużo mniej pyłku, którego rano łatwiej przez ilość było się pozbyć.)
  • pamiętajmy również o tyle głowy
  • mamy do wyboru różne sposoby aplikacji pudru - pędzelek, palce lub bezpośrednie wysypanie go na wybrane partie włosów
  • wszyscy radzą wyczesywanie pudru z włosów, jednak ja ścieram nadmiar białego pudru czarnym gładkim t-shirtem. Staram się nie szarpać nim o włosy a jedynie zebrać puder z miejsc gdzie jest on bardziej widoczny.
A co gdy jestem brunetką?

Wykorzystuję sposób znany wielu włosomaniaczkom, czyli mieszam puder z kakao:) Wtedy proszek staje się ciemniejszy (same tworzymy odpowiedni dla nas odcień w zależności od ilości kakao) i nie jest dzięki temu aż tak widoczny na włosach. Jednak i tak warto wyczesywać lub delikatnie ścierać jego nadmiar, bo ta mieszanka lubi brudzić skórę.


 Jak aplikować puder?

Myślę, że aby był widoczny jak najlepszy efekt, należy:

  1.  podzielić włosy na przedziałki
  2. nałożyć na nie puder (jedną z kilku metod m.in. pędzelkiem, palcami czy bezpośrednio z pojemniczka)
  3. Można wmasować puder delikatnie.
  4. Nadmiar wyczesać lub zetrzeć gładkim materiałem i gotowe:) 

 Podsumowując puder BD to produkt wielofunkcyjny i przyjemny nawet dla ciemnowłosych. Nie powinien przesuszać skalpu ani dawać efektu matowych włosów. Niestety włosy po jego nałożeniu przynajmniej u mnie włosy się delikatnie elektryzują, ale przy tych wszystkich jego plusach, jeden mankament w żaden sposób nie zmienia moich odczuć:)

A Wy używacie suchych szamponów? :)


1 komentarz:

  1. Jaką koleżankę? :D
    Nie mogę zrozumieć, jak można sobie wcierać puder we włosy. :D Chociaż z olejem też tak kiedyś miałam.

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)