piątek, 30 sierpnia 2013

Moja pierwsza kupna maska do włosów- biovax proteiny mleczne

Witajcie!
                                      
Od zawsze wystarczały mi odżywki, aż nadszedł czas włosomaniactwa, kiedy zaczęłam sięgać po olejki i róznego typu domowe maseczki jak żółtko i olejek rycynowy oraz inne podobne receptury. W końcu stwierdziłam, że moje włosy potrzebują większego odżywienia. Szykowałam się do kupna innej maski tej firmy, jednak padło na tą:

Biovax Latte, Intensywnie regenerująca maseczka odbudowa osłabionych włosów + proteiny mleczne


                                                                        Kilka słów od producenta:
Intensywnie regenerująca maseczka Biovax opracowana została przez specjalistów w celu zagwarantowania Twoim osłabionym włosom jak najlepszej kondycji. Unikalną cechą maseczki jest woskowa konsystencja.
[...] Naturalne składniki (ekstrakty, oleje i proteiny) oraz brak substancji drażniących umożliwiają dogłębną regenerację i ochronę włosów.
Efekt na włosach: zdrowe, mocne włosy, zmniejszona łamliwość, zamknięte łuski, nierozdwojone końcówki, jedwabista miękkość, naturalny połysk.
Oczywiście maska nie zawiera SLS, SLES, parabenów i glikolu propylenowego.




 źródło: www.sklepy24.pl

Skład dla bardziej wtajemniczonych:

Aqua, Cetyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Cetearyl 
 Alcohol (and) Ceteareth - 20, Hydrolyzed Milk Protein (and) Lactose, Amodimethicone, Isopropyl Myristate, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Acetylated Lanolin, Glycerin, Lawsonia Inermis Extract, Mel (Honey) Extract, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydrolyzed Silk, Parfum, Benzyl Alcohol (and) Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Citric Acid, Triethanolamine, Hexyl Cinnamal, Potassium Sorbate.

Opakowanie

Jest solidne, nie trzeba się męczyć z odkręcaniem ani martwić o to, że gdy spadnie to się połamie.

Cena

Kupiłam ją za ok.20 zł w aptece, ale można też trafić na promocje, gdy maski Biovax są w cenie ok.14,15zł

Działanie: 

Moje włosy bardzo się z tą maską polubiły. Już po pierwszym użyciu były niesamowicie wygładzone i mimo bardzo przesuszonych wówczas końców wyglądały zdrowo:



Plusy:

+ dwa prezenty dołączone do maski czyli czepek foliowy oraz próbka serum wit.A+E
+ cudoooowny budyniowy zapach
+ odpowiednia konsystencja - maska nie jest dla mnie za rzadka,nie spływa z włosów
+ jak już wspomniałam praktyczne opakowanie

Minusy:

- jak dla mnie brak:)

Jeżeli uważacie, że wasze włosy są podobne do moich to polecam Wam wypróbować tą maskę. W najgorszym wypadku będzie ona bazą do wzbogacania półproduktami. 


A Wy jakie maski firmy Biovax polecacie najbardziej?:))

2 komentarze:

  1. co za blask :) ja z Biovaxa mam tylko tę do włosów ciemnych. Krzywdy nie robi, ale jakiegoś niesamowitego efektu też nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przymierzam się do tej odżywki, gdyż ostatnio mam mega suche włosy. Mam nadzieję, że pomoże chociaż troszkę!

    OdpowiedzUsuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)