środa, 28 sierpnia 2013

Modlitwa włosomaniaczki

Różne rozmowy z różnymi ludźmi sprawiają, że powstają rzeczy, których sami byśmy nie wymyślili.....

panie boże daj mi włosy
tak jak anwen, nie spod kosy
chce wyglądać jak aniołek
a nie jak bolek czy lolek
szczęścia daj mi i przyrostu
bez tego umrę po prostu!
jakbyś jeszcze boże mógł
to proszę drugi cud
aby włosy były ciemne
tak jak anwen, nigdy denne
aby każdy je podziwiał
i z zachwytem do mnie kiwał
i maryjo, matko pana
nie, nie jestem taka cwana
nie proszę o wielkie rzeczy
o przysługi nikt nie skrzeczy
proszę daj mi piękne włoski
z których będą śliczne kłoski
 koczki,kitki i kucyki
to będą moje koniki
rozpuszczone piękne też
maryjo, ty dobrze wiesz
sama dbałaś o swój skarb
prawie tak jak ja o skalp
i tatusiu pana boga
bez ciebie mnie czeka trwoga
nie chce łysa nigdy być
tak jak nie chce nigdy tyć
krzyczę gdy jest rozdwojony włos
czy u was słychać mój głos?

Oczywiście 'modlitwa' ma charakter czysto humorystyczny, nie miała na celu nikogo obrażać a Anwen naprawdę traktuje jako guru w środowisku blogów o włosach:)

2 komentarze:

  1. Hahah. Wiem, że może odświeżam stare posty, ale i tak... Rozbawiłaś mnie do łez. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się spodobał. Ja sama bardzo często wracam do rymu wlosy - nie spod kosy...:D

      Usuń

Uważam, że dżentelmeni nie rozmawiają o oczywistościach, dlatego nie muszę pisać o szanowaniu zdania każdej osoby. Kochajmy się i nie spamujmy:)